AKCIONI POKRET

Za bolju eSrbiju!

Kandidatura za presednika eSrbije – Ivan Babic –

 Кандидатура за председника еСрбије

Поштовани грађани кандидовао сам се за председника преко политичке странке Акциони Покрет. Ово је први у низу мојих кандидатура, овим чланком желим да вас упознам самном и самим тим и мојом амбицијом и идејом која би била остварена за време мог мандата..

Игру сам почео играти у доброј верзији један, где ми је било довољно једно долажење у игру на дан и то на 5 минута, сад се све то променило потребно нам је више сати активнијег играња како би помогли напредку едомовине а самим тим и нашем напредку.
Након, да кажем месец дана, од мог ерођења позван сам да се прикључим Паравојној јединици Ајкуле. Ту долазим до првог контакта са четом који сам, искрено, једва преживео, требало ми је једно месец дана да похватам све што се куцка а да не оде са екрана.
Преко чета долазим у странку Акциони Покрет и улазим у нашу еполитику.
Као политичар сам повучен, не могу да се расправљам по коментарима, сматрам да су дела боља. Тако сам први контакт са владом имао у Министарству Здравља где је било огромних подела, на свака три дана неколико стотина ебеба је добијало хлеб. Потом одлазим у Министарство Одбране на позив Луказа у Фибовом мандату. На почетку мог такозваног модовања, неки се сећају неки не мислим да се највише Вес сећа, био сам јутарњи мод. Први сам устајао, никог од других модова није било, па сам на тежи начин учио занат тако рећи самоук. Било је успеха било је и неуспеха, самим тим и ценим нашу целокупну војску, знају да буду тешки на критикама али знају и да похвале а тад се човек па макар то било и на чету јако лепо осећа.

Сад сам се кандидовао за Председника еСрбије, неки кажу у најгоре могуће време, ја мислим да је сад право време за једног војног председника који ће да учврсти темеље еСрпских територија и омогући бољу позицију наредним владама.
Ово неће бити добар мандат ко год да победи, конгреса опет нема самим тим ни пара, болница и одбрамбених система све мање а у исто време су и све скупљи. Оно што нам остаје јесу људи, цивили, војска, тенкови у које верујем и исто тако верујем да смо и даље најјачи на есвету, ма шта други причали, само је битна мотивација.

Сви скупа, мотивисани истим циљем, можемо да спречимо губитак конгреса по 3 пут, можемо да сачувамо наше регије а можда и који ресурс плус у колонијама.

Толико за сада од мене, у наредним представљањима очекујте тим људи који ће да воде нашу еземљу као и њихове странке које деле моју идеју.

Single Post Navigation

One thought on “Kandidatura za presednika eSrbije – Ivan Babic –

Leave a Reply

