AKCIONI POKRET

Za bolju eSrbiju!

Podrska

U ovom clanku zelim da podrzim svog druga iz iste stranke

napisao bih brat umjesto drug al se znamo samo 3 dana, al mislim da cemo imati vremena da budemo i braca.

Destroyer91 kandidat za predsednika stranke Akcioni Pokret

http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5533479

Zasto Destroyer91 – ovako prije par dana imao sam sukob ili nesuglasice sa ljudima iz AP, posle sat ipo razgovora sa njim sam svatio da je osoba koja govori iskreno i ima potreban nivo postovanja, koji ja najvise cijenim kod ljudi kako u RL tako i ovdje.

SVI MI VIDIMO DA TREBAJU PROMENE

JA SAM ZA TO DA TREBA DATI MLADJIM ”POLITICARIMA” SANSU

Svi mi mozemo vidjeti prepucavanja stranaka, jedinica…. po clancima manje vise na sve jednom.

Destroyer91 nema crne proslosti iza sebe, nema sukoba, nije imao sansu da pokaze svoje mogucnosti.

AKO ZELITE OPET DA VAS VODE ISTI VI PODRZITE NJIH AKO ZELITE PROMENE

GLASAJTE ZA Destroyer91 GLASAJTE ZA AKCIONI POKRET GLASAJTE ZA JACU SRBIJU

Kazu da obicno ljudi koji se bave politikom su ljudi koji teze za licnim INTERESOM, valjda je to mana svih ljudi.
Kroz igranje ove igrice sam svatio da je to i u igrici tacno, svi teze da budu vodje, da njihove odluke budu vodece.

Ja iskreno verujem u Destroyer91 – dajem ti svoj glas i pozivam sve svoje pripadnike jedinice da na moj obraz daju ti glas i sve drzavljane srbije koji zele da novim politicarima dadnu sansu.

Nadam se da ces postati Predsednik stranke Akcioni Pokret i da ces donjeti promene-

JA OBICNO KAZEM NE OBECVAM PROMENE AL OBECAVAM DA CU DATI SVE OD SEBE DA PROMENIM NEKE STVARI

S postovanjem rskrajisnik89– nick ortodox

druze-brate imas moju podršku o7

Akcioni Pokret http://www.erepublik.com/en/party/akcioni-pokret-2793/1

Single Post Navigation

Leave a Reply

