AKCIONI POKRET

Za bolju eSrbiju!

Brate pokreni se 07

Brate pokreni se o7

Ja želim promene, ne sudim ljudima po strankama kojim pripadaju već po tome ko su.

Nemojte reći on je iz Akcionog Pokreta oni su znas …

Moje ime je Zoran i ja sam pojedinac – političar koji želi promene…

ZAŠTO SAM UŠAO U AKCIONI POKRET – NE ZNAM JEDNOSTAVNO SLUČAJNO

Šta želim od Akcionog Pokreta – iskreno želim promene, nisam da patim da moram imati tenkare ili neka velika sredstva, jednostavno hoću da nešto promenim, da doprinesem i da pomognem eSrbiji ( znam da je otrcan izraz pomognem- previše je korišten, iako je on tačan)

Akcioni Pokret

http://www.erepublik.com/en/party/akcioni-pokret-2793/1

Himna stranke:

http://www.youtube.com/watch?v=UIIkODNVFGM

Akcioni Pokret je nacin eZivota. Igrali zajedno godinu dana postali kao familija!

Kao podpresednik stranke ću ako ništa drugo ostaviti traga…

Moj moto ne obećavam promene al obećavam da ću sve dati od sebe …

Brate pokreni se

Ova pjesme je moja inspiracija:

http://www.youtube.com/watch?v=UIIkODNVFGM

Brate Probudi se, sestro pokreni se, malo potrudi se da stvar mjenja se..

da stvar mjenja se…

Budite i vi dio promena

Pridružite se Akcionom Pokretu zajedno idemo napred

S postovanjem RSKRAJISNIK89- nick na chetu ortodox

Single Post Navigation

Leave a Reply

